Vorige maand ben ik met www.happysoultravel.nl naar Kreta geweest voor een week yoga & reflectie. 1x per jaar geef ik mezelf de rust en de ruimte om alleen te reizen; even orde op zaken en alles op een rij in mijn hoofd. Meestal combineer ik dat met yoga en gezond eten om zo ook orde op zaken in mijn lijf te stellen. Voor mij is dit heel doeltreffend in mijn vaak drukke leven waarbij ik spiritualiteit en vormgeven moet combineren met talloze andere interesses.
De week werd georganiseerd door Yogi Sky uit Canada; zeer authentiek en spiritueel mens. Heftig programma want om 06:30 uur iedere ochtend starten met meditatie en yoga; prachtig om de dag zo te zien beginnen met uitzicht op zee... Aan het eind van iedere dag ook nog eens 1,5 uur yoga en 's avonds theorie.Elke sessie starten we met het yogi gebed die ik heel graag wil delen met jullie.
-------------------------------------------------------------------
Meaning of the prayer of the YOGI:
Love to all beings... let all beings be free from suffering
Let our own hearts be deeply nuriced by the practice of the yoga and may all benifits come and bring stability and steadyness in our life
Complete freedom from all psychological suffering
-------------------------------------------------------------------
![]() |
| Noëlla in Kreta |
SURRENITY PRAYER:
May I accept gracefully all that I cannot change, so many things happening in the World wich I cannot change I cannot control, may I accept gracefully all that has been said to me and been done to me in the past
May my heart rest in gracefull acceptance
May I have the strength and courage to change what I can change and what I need to change; my words, my actions and certain habits
Be in harmony with the universe and all the people and all the forces and may I know the difference, may I have a clear wisdom to see what I can change and what I cannot change
May that I not waste my will and effort and that my heart can relax totally in Shanti Peacefullness
Ohm Shanti Shanti Shanti
Ohm Shanti Shanti Shanti
Ohm Shanti Shanti Shanti


Geen opmerkingen:
Een reactie posten